maandag 28 november 2011

Waarom paarden volgens Margrit Coates

"- Door de jaren heen heeft mijn relatie met paarden me bevestigd dat ze spirituele wezens zijn - elk paard dat ik ontmoet brengt me zijn visie, een idee, een nieuw inzicht, niet alleen in paarden, maar ook, heel belangrijk, in mezelf. Ze zijn soms zo overweldigend rijk van geest, en als we de wereld door hun ogen kunnen bekijken, kunnen we tot hun emoties en gedachten doordringen. Doordat ik de wereld door de ogen van het paard kan zien, vind ik het onverdraaglijk om daar het stille lijden te zien, maar opwindend om de spirituele kern van datgene met wie ik werk, te bereiken. Ik bewaar de juwelen van al die ervaringen diep in mijn hart en de straling van die verrijking gaat elke keer dat ik een healing geef dor mijn handen of door mijn geest heen, als ik met deze nobele wezens communiceer. -" Margrit Coates Paarden spreken.

Geen opmerkingen: